21. heinäkuuta 2012

Spiritismi

Hei taas!(:
Mun piti tosiaan viettää koko päivä mutta päätinkin lähteä Turkuun porukoitten kanssa Ollin jalan takia. No sen jälkeen menin sitten Merille. (ja sitäkään ei oltu suunniteltu) :DD No siinä me jotain höpistiiin yliluonnollisista asioista. No juttelu jotenkin sitten päättyi Spiritismiin joten päätettiin sitä kokeilla. Siis jos totta puhutaan niin mua pelotti ihan sikana!:/ Mut Meri aika hyvin piti mut aisoissa. No sit kun oltiin lopetettu me ruvettiin lukemaan kaikkia spiritismi kokemuksia ja tajuttiin että me leikittiin tulella. No joo... tuskimpa kokeillaan uudestaan..:D mut aika mahtava kokemus ja kyllä se ehkäpä toimikin ;)
No joo... Huomenna lähetään porukoitten kanssa laivalle ja tullaan Maanantain ja tiistaina mä lähen kiskoon<3 
Kävin myös Aminan kanssa kaupungilla edellispäivänä<3

10 kommenttia:

  1. Ihan tiedoks vaan että spiritismi on pahojen henkien kanssa leikkimistä!

    VastaaPoista
  2. ...ja tiedoksi että olimme tietoisia siitä(:

    VastaaPoista
  3. Mä ja Siiriki lähetää huome laivall:D

    VastaaPoista
  4. Mennää Silja Europalle:) Te?

    VastaaPoista
  5. no siellä nähään juu(: meetteköhän ilta vai aamu laivalla?:) mä meen ilta ja ollaan koko maanantai päivä siellä(:

    VastaaPoista
  6. Mennään sitte samalla laivalla, ku meilläki iltalähtö ja ollaan maanantai siell((:

    VastaaPoista