10. helmikuuta 2013

It's not right but it's ok


  Heippa!
Onpa täällä blogin puolella ollut hiljaista jo viikon. Se johtuukin ehkä
siitä ,että mä olen melkein koko viikon sairastellut ja maanantaina lähdin koulusta kesken päivän. Torstaina palasinkin vähän puol kunnossa kouluun. Kuvatkaan ei ole kovin häämöiset tänään mutta kyllä me näillä pärjätään. Mä olen ihan vain kuluttanut tän viikonlopun siten, että Milla kävi meillä lauantaina ja vietin koko päivän hänen kanssa. Tänään taas katsottiin Aadan kassa leffaa ja juteltiin viikon kuulumiset läpi. :) Luojan kiitos viikon päästä on loma!! Sitä onkin jo odotettu:D Mä olen muuten aivan hurahtanut oopperaan ja sen historiaan...:) Uskokaa tai älkää mutta kyllä! Voisin vaikka linkata yhden tosi mahtavan biisin tänne.
Mun päässä on myös viime päivinä pyörinyt paljon tuleva kesä ja lomat muutenkin. Kaiken maailman kesävaatteet,kengät ja meikit yms. Mä alan olemaan niin väsynyt tähän kylmään ja pimeään talveen. Inhoan tätä yli kaiken. Vaikka yleensä mä yritän ajatella kaiken positiivisesti niin tässä mä en nää mitään hyvää. No mutta. Mä lähen jatkamaan mun iltapuuhia:) Mukavaa alkavaa viikkoa<3:)
 photo IMG_7570_zpsd7205cfc.jpg  photo jutta1_zps9d51afaa.jpg photo IMG_7569_zpsefca610e.jpg photo jutta2_zps9a1b1572.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti