19. heinäkuuta 2013

My Day

 photo paumlivaumlkuvina001_zpsde101de0.jpg photo paumlivaumlkuvina008_zps0db50cac.jpg photo paumlivaumlkuvina006_zps252465ea.jpg
 photo paumlivaumlkuvina010_zps1481a1f8.jpg photo paumlivaumlkuvina014_zpsf3174c00.jpg photo paumlivaumlkuvina016_zps8e0f9c3f.jpg photo paumlivaumlkuvina017_zps12dbe586.jpg photo paumlivaumlkuvina032_zpsa3ea4cde.jpg photo paumlivaumlkuvina018_zpsaefe3c35.jpg photo PicMonkeyCollage_zpsfb154c53.jpg
Heissan!
Ajattelin tehdä hieman erilaisen postauksen, verrattuna aikasempiin. Tulin eilen Lohjalta ystäväni luota. Reissu oli enemmän kuin onnistunut. Tänään heräilinkin pitkästä aikaa omasta sängystä puhtaiden lakanoiden seasta<3 Käväisin suihkussa ja chillasin meidän Sirun kanssa kahvin kera. Kuvailin hiukan ja lähdin keskustaan moikkaamaan Emiliaa. Sieltä tultuani tein itselleni salaatin joka näytti aika herkulliselta. Vatsa on vieläkin täynnä vaikka syömisestä on aikaa jo muutama hassu tunti. Keskustasta tarttui mukaan poikien puolelta punainen raitapaita (ennen lainasin veljeni Ollin paitaa) ja JC:stä bikinien alaosa. Raitapaitaa olisi tarkoitus hiukan muokkailla. Tossa myös kuvat mun hiuksista sökerön jälkeen. Noissa hiuksissa on nyt vaaleita raitoja, jotka on niin mun näköiset. :) Mulla on ollut siis tosi hyvä päivä takana. Toivottavasti teilläkin. Mulla on huomenna 4.45 herätys töihin... Noh, mun puolesta ihan kiva mennä. Sain myös tänään varattua ripsienhuollon (vihdoin). Hyvä tienata siis rahaa :D Toivottavasti piditte postauksesta. Kuullaan taas pian :)

3 kommenttia:

  1. Mulle olis sulle haaste (: -> http://a-little-boys-life.blogspot.fi/2013/07/ehka-ensimmainen.html

    VastaaPoista
  2. sut on haastettu ! http://smile-jenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista