18. elokuuta 2013

Lazy Sunday

 photo mm001_zpscd1d8635.jpg photo PicMonkeyCollage_zps454518f8.jpg
Heippa ihanat<3
Mun päivä on ollut vaan nuhaa ja nukkumista täynnä. Mä olen myös ollut auttava käsi meidän kodin tulevassa sisustuksessa. huom, tulevassa... Mun hermot on myös ollut aika kireellä...D: Onpas inhottavaa! Toivottavasti huomenna olisin jo terve ja jaksaisin paremmin. Ei olisi niin uninen ja kipeä olo. Kuvissa näkyykin, että mun sänky on vaihtunut. Mä halusin kokeilla pikkuveljeni sänkyä omaan huoneeseen, ja se sopi tänne aivan älyttömän hyvin. Voisin ottaakin pari kuvaa mun huoneesta, tänne blogin puolelle. Tän päivän aikana olen kerennyt mietiskelemään ja pitikin kysyä, että olisko täällä kiinnostusta, jos tekisin kesän ostoksistani erillisen postauksen? Vai onko vaan parempi, kun uusia vaatteita putkahtelee joskus asukuvissa esim. Myös toivepostauksia voisin toteutella, joten ehdotuksia myös otan vastaan. Mä jatkan nuhastelemista täällä ruudun toisella puolella. Pitäkää te ihana ja rentouttava Sunnuntai <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti