29. syyskuuta 2013

Mietteitä...>

2
Kuka minä olen?
Tuo kysymys on monesti mielessäni. Kuka minä olen? Miksi olen täällä ja mikä on elämän tarkoitus? Uskon, että kaikella on tarkoitus. Minä olen juuri se kuka olen. Minun ei tarvitse esittää eikä todistaa kenellekään mitään. Minä olen ihminen jota joko vihataan tai rakastetaan. Mielestäni se kuuluu elämään, ja olen hyväksynyt asian.

4
Mistä haaveilen?
Minun haaveeni on muuttaa ulkomaille. Ranska kiehtoo minua ja se ehkä selittääkin mielenkiintoni ranskan kieleen. Ulkomailla ei tarvitsisi asua koko elämää, mutta jokunen vuosi olisi mahtava asua ja kantaa se kokemus koko loppu elämän. Muita haaveita on tietenkin perheen perustaminen ja vanhassa talossa asuminen. Mutta sitä enne haluan opiskella itselleni kunnon ammatin tai ehkä kaksi. Ja tietysti nauttia elämästä!

3
Mikä minusta tulee isona?
Noh, niin kun ylempänä mainitsin haluaisin opiskella itselleni kunnon ammatin tai ehkä kaksi. Mitä ne sitten ovat? Psykologia on kiehtonut minua aina. Siis aivan pienestä pitäen. Miksi ihmiset käyttäytyy niin kun käyttäytyy ja mitä siitä seuraa? Näihin kysymyksiin haluan tietää vastauksen. Toivon siis todella hartaasti olevani "isona" psykologi. Se ei kuitenkaan ole ainut haaveeni. Haluaisin todella kovin olla kauneuden ja vaatteiden kanssa tekemisissä. Siksi toisena ammattihaaveena on stylisti tai kosmetonlogi. Ulkomailla työskenteleminen olisi myös upeaa!

5
Mitä nyt kuuluu?
Noh, mitä minulle nyt kuuluu kaikkien näiden haaveiden ja mietteiden jälkeen? Elämä kulkee nyt aika tasaista tahtia. Koulussa ensimmäiset kokeet lähestyy ja ilmat kylmenee. Aijon kuitenkin pitää hymyn naamalla! Ystävien kanssa sujuu myös hyvin ja kotonakin olo on hyvä. Viikonloppu + taxvärkkipäivä on ohi ja ensiviikko onkin normaalipituinen viikko. Ei se mitään, sillä kohta syysloma kolkuttaa ovella. JesJes! 
Tälläistä tänään. Mietteitä ja kysymyksiä. Ihanaa loppu päivää teille ihanaiset<3

6 kommenttia:

  1. tosi kiva ja erilainen postaus :)!

    http://belovely-matilda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Oot vaik kuin kaunis! Ja ihanan hyväntuulinen blogi! :) Sait lukijan lisää ;)

    http://pictures-blogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos hirmusesti, ja hyvämtuuliseen blogiin pyrinkin :) ja tervetuloa lukijaksi<3

    VastaaPoista