16. marraskuuta 2013

Karvaa ja ruutuja

193713128
144
Heissan kaikki!
Tänään heräilin Aadalta vasta puoli 11! En muista koska olen viimeksi nukkunut niin pitkään. Taisi tehdä ihan hyvää. Tämä päivä on onnistunut tosi hyvin ja iso syy siihen on aurinkoinen ja suhteellisen lämmin sää. Mentiin keskustaan käymään ja kirpparille tietysti. Sieltä tarttui mukaan pari paitaa joista toinen pääsee mun ommeltavaksi. Päällä mulla oli tänään ekaa kertaa tuo ruutupaita. Olen ostanut sen jo muutama kuukausi takaperin, mutta en ole vaan löytänyt sille käyttöä. Mun kaulaa oli lämmittämässä tekokarva. Se on peräsin takistani jossa noi karvat oli irrotettavat. Kävin myös torstaina kampaajalla äidin hyvän ystävän luona ja värjäytin hiuksiani. Olen enemmän kun tyytyväinen. Kaikki näyttää paremmalta kun on vaalleammat hiukset. Illaksi mulla ei ole mitään ihmeellistä. Ida lähti juuri meiltä ja porukat tulee kotiin Virosta pian. Saas nähdä keksinkö mitään. Huominen päivä olisi kuitenkin taroitus viettää Robertilla. Mukavaa illanjatkoa kaikille <3

2 kommenttia: