26. joulukuuta 2013

Minun jouluni


Heij Ihanat! Onko selvitty joulusta (tosin astetta isomman vatsan kanssa)? Mä olen ainakin selvinnyt, ja jouluruokaakin mahtuisi massuun vielä. Olen meinaan kaksi kertaa sitä syönyt. Mun aatto meni Joulukirkossa ja mummilla syödessä. Joulupäivän chillailin kotona ja tänään Tapaninpäivänä oltiin taas mummilla syömässä, mutta isomman sakin kera. Illalla Aada tuli meille ja laitettiin kirppisvaatteita esille. Laiteitaan meinaan pöytä parin viikon päästä radiokirpparille. Siitä lisää myöhemmin! :-) 


Huomenna ajattelin mennä serkkutyttöni kanssa ulkoilemaan (jos sää niin sallii) ja lauantaina lähdetään Bedan kanssa Turkuun alennusmyynteihin. Ketkä lähdössä myös? Sunnuntaina nokkani suuntaa Helsinkiin ja maanantaina tai tiistaina tulen kotiin.
1. Mulla oli Annun antama kaulakou päällä kun mentiin joulukirkkon. Ihana. Kiitos<3 2.Tänään päällä, ja menossa mummille. Olin ollut myös kiltti, koska lahjojakin sain jouluna, ja vielä ihan mukavia sellaisia. Kaikkea tarpeellista eikä mitään ylimääräistä sälää. Tiesin kyllä oikeastaan kaikki lahjani, joka latisti vähän tunnelmaa. Syy miksi en tänävuonna nauttinut suuresta lahjavuoresta on se, että mun suurin lahja on mautokoulu joka alkaa 16.1. Olen niin innoissani että tuskin pysyn housuissani.  Nyt jatkan kaakaon juomista, joten heippa ja palaillaan<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti