19. tammikuuta 2014

MyStyle190114

151243
Heissan ihanat!
Mun viikonloppu on mennyt ihan loistavissa merkeissä. Perjantaina oli pitkään odotetut läksisäisbileet Tupurissa. Mentiin Kaisan ja Lotan kanssa sinne ja yön vietin myös Kaisalla! Ihan super mukava ilta ja yö! Tutustuin moneen uuteen ihmiseen ja blogistakin pari mainitsi :-)  Eilinen päivä meni nukkuessa ja syödessä. Tänään taas vietiin Aadan kanssa iso kasa vaatteita ja laukkuja ja kenkiä Radiokirppikselle. Menkää siis kaikki ostamaan pöytämme tyhjäksi, numero 50! Noissa kuvissa näkyykin mun uusin ostos, eli toi laukku. Aivan ihana! Lainasin myös mun äidin karvaliiviä tänään. 
Mulla oli myös torstaina ihka esimmäinen mautokoulutunti, ja huomenna seuraava! Ei mene enää kauan, että kortti on kädessä ja tämä nainen ratissa. Mun pitää mennä lukemaan mantsan läksyjä ja historiaa myös... Kuullan pian murut! Heidä<3

2 kommenttia: