25. helmikuuta 2014

OOTD 25.02.14

14

15
191816
12Moikka kaikki ihanat! Tänään on ollut kauhean hyvä päivä. Aamu alkoi iloisella soitolla nimittäin Annulla oli mulle ihania uutisia. Mun päivän asu oli ilta-sanomissa. Lähettiin yhden tutun innoittamana tutkimaan tätä kilpailua ja päätettiin puoliksi vitsillä se sinne lähettää. Sinne se sitten ilmeistyi ilmeisesti eilen, ja tänään se juttu on ollut yksi luetuimmista jutuista. Olen kauhean onnellinen ja jännittynyt pärjääkö asuni loppukilpailussa. Tänään oli muuten aika normaali päivä. Näin pikaisesti Pauliinan ja hain Aadan kuvaamaan mua. Mulla oli tänään mun mielestä tosi simppeli asu. Ollin paita ja jakku. Lainasin myös Aadalta tuon kyseisen kultaisen korun. Huomenna ollaankin jo keskellä viikkoa, Jippii!
Linkkaan tuohon alle sen mun jutun ilta-sanomista. Heippa taas<3
(klikatkaa "lisätietoja")

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288658179719.html?pos=ksk-trm-life-ostu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti