20. huhtikuuta 2014

-

226191718211152013
Huomenta! Eilen grillailtiin ihanassa porukassa. Ajeltiin Sirkkulaan Annun kanssa ja ilta sujui mukavasti siellä paria hassua juttua lukuunottamatta. Ilma oli aivan mahtava, ja ei ollut yhtään kylmä. Ilta-aurinko lämmitti terassilla istuessa. Toivoisin todella, että tälläisiä hetkiä ystävien kanssa olisi enemmän. Tämä on kuitenkin porukka, jossa on samanikäisiä kun minä, ja tulee olemaan mun elämässä mukana. Saatiin napattua mitä ihanempia kuvia kamujen kanssa. Tosi haikeeta kuvitella, että tämä porukka jakaantuu 40pv:n päästä kun Laurin koulu hajoaa. Tässä porukassa on kuitenkin koettu iloja ja suruja. Kaikki tuntee toisensa ja tietää mikä toisen tekee onnelliseksi. Olette mulle rakkaita<3 
Ilta jatkui tuolta Annun kanssa pitkälle yöhön, ja tultiin mun luokse yöksi. Tänään mulla taitaa olla aika chilli päivä, koska pääsiäinen.

Ihanaa ja Onnellista pääsiäistä kaikille<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti