19. syyskuuta 2014

HKI

18

19
13410>31611
Hyvää huomenta ja sitäkin parempaa perjantaita!
Mä joudun lähtemään tänään kotiin ihanasta Helsingistä ja aloittaa taas normaalin arjen kotona. Joudun heti maanantaina koulun penkille ja jätän työni Malmilla tällä erää. Mulla on ollut loistava viikko takana, ja monta juttua lähden rikkaampana. Ehkä mä joskus palaan sinne vielä. Mukavaa myös päästä arjesta ja omista rutiineista kiinni. Vaikka arki täälläkin lähti nopeasti rullaamaan. Onneksi edessä on viikonloppu ennen maanantaita, ja ensiviikko itsessään on vain kahden päivän pituinen, sillä tukioppilasleiri ja taxvärkki on jo loppuviikosta. Ei siis paha lasku arkeen eihän?
Asusta sen verran vielä. Löysin Mangosta aivan älyttömän ihanan beigen laukun. En malttanut olla ostamatta, ja kyseinen laukku oli mun tuurilla alennuksessa! Laukku on juuri oikean kokoinen, kantamaan muutaman koulukirjan ja kamera ja kukkarot mahtuvat lisäksi sisään paremmin kuin hyvin. Zarasta lähti myös takki mukaan. Näette sen aivan varmasti tulevissa postauksissa. Helsinki reissusta tulossa myös postausta myöhemmin!

Muistatteko vielä mitä lauantaina tapahtuu Cecilissä klo.11-15? No BLOGIKIRPPIS tietysti! Kai mahdollisimman moni pääsee mukaan. Mä odotan ainakin innolla!

2 kommenttia:

  1. Taas aivan ihania kuvia! :) Kauan sun asukuvien ottamisessa yleensä menee? :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon Ida! Riippuu onko kiire, mutta 15-20 min saa aikaseksi ihan hyvin kuvia, mutta joskus kuvaussessioihin voi mennä tuntikin :D

    VastaaPoista