15. heinäkuuta 2015

Long time no see

outfit27outfit3idkuvaoutfit31outfit17outfit20outfit25
outfit33
outfit10outfit9

PHOTOS BY EEVI STÅHLSTRÖM
SHIRT/ZARA PANTS/H&M SHOES/DUNE BAG/ZARA NAILS/LE BLANK

Ette tiedäkään  kuinka onnellinen olen kirjottaessani tätä postausta. Olen istunut koneella jo pari tuntia heti herättyäni. Mulla on ollut jälleen kerran aika hektinen alkuviikko. Minun koneeni lopetti toimintansa sunnuntaina ja sain koneen vasta käyttööni tiistaina. Se onkin saanut harteilleni vielä tuplasti enemmän huolia ja stressiä. Kone on nyt puhdas ja tyhjä kaikesta. Kyllä, ärsyttää ja ärsyttää ja ärsyttää aivan suunnattomasti, että kaikki joudun aloittamaan alusta, mutta oma moka... Kone ongelmasta ollaan siis hengissä selvitty ja asuntoasiat ovat pulkassa. 

Nyt uskallankin ihan ääneen kuuluttaa, että muutan ensimmäinen päivä elokuuta omaan ihanaan yksiöön. Kaikki on sujunut niin upeasti ja hienosti, etten voi mitään muuta olla kuin kiitollinen tästä kaikesta. Nyt muutto ja uusi alku uudessa kaupungissa tuntuu jälleen erinomaisen hyvältä! 

Mulla on tulossa kaksi postausta jotka eivät ole ihan perus settiä, jos näin voi sanoa. Täytyy sanoa, että mua jopa hiukan pelottaa julkaista tänne niin rohkeita kuvia. 
Löydettiin Eevin kanssa eilen aivan helmi paikka kuvata. Ystävällinen eläkeläismies päästi meidät sisälle aivan mielettömään hylättyyn paikkaan. Tästäkös minä ja Eevi riemastuttiin. Ei siis muutakun vaatteiden vaihto ja kuvauspaikalle mars. 
Olin myös toisissa kuvauksissa lauantaina, mutta niitä kuvia näette vasta myöhemmin. 

Nyt täytyy jatkaa muuttopuuhissa ja listojen tekemisessä. Ilmakin näyttää suosivan meitä tänään. Taitaa olla lenkin paikka :D 

Kuullaan taas pian! 

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Voisitkos sitten laittaa kuvia siitä sun uudesta yksiöstäsi, kun se on sisustettu? :) Olet tosi rohkea ja kypsä ikäiseksesi :D

    VastaaPoista
  3. Tottakai tulen laittamaan kuvia kämpästäni!! Kiitos kovasti sinulle! :)

    VastaaPoista