6. syyskuuta 2015

BLUE AND BLACK

blue2
blue9
blue17
blue15
IDKUVA

blue13 blue5

PHOTOS BY VALMA SOL
SHIRT/ZARA SKIRT/SEPPÄLÄ SHOES/ZALANDO VEST/H&M BAG/ZARA

Ensimmäiset asukuvat sitten 4 viikkoon. Tuntuu aivan huippu hyvältä! Iso kiitos ihanalle Valmalle joka jaksoi ottaa ohjeita vastaan. Eiköhän tämä tästä lähde nousuun. 

Viikko tuli ja meni. Ollaan yhdessä tyttöjen kanssa pyöritty ja hyöritty vaikka mitä. Ollaan kahviteltu, pidetty hauskaa, katsottu leffaa, chillattu mun luona ja käyneet vielä kaiken lisäksi koulua viikon ajan. Ihan älyttömän kiva viikko siis takana. Viikonloppu meni myös silmänräpäyksessä. Perjantaina lähdettiin porukassa juhlimaan, mutta mun osalta ilta loppui jo aika lyhyeen. Lauantaina hengailtiin tyttöjen kanssa ja käveltiin keskellä yötä Espalla Valman kanssa<3 Tänään olen treenannut, siivonnut, käynyt kaupassa ja sain vielä Valman suostuteltua kameran taakse. Niin kivaa oli, että ensiviikolla uudestaan! 
En tiedä johtuuko se siitä, etten asu enää Salossa vai mistä, mutta tykkään kovin kun asun taustalla on vihreää. Jotenkin hassua, kun ennen juostiin karkuun metsiä ja vihreitä lehtiä, kun kuvattiin, mutta tänään ne houkutteli minua. Ehkä toisessa postauksessa taas enemmän mun näköistä taustaa. :D  Olen myös aivan rakastunut uuteen nahkaliiviini. Liivi tuo jotain mielenkiintoa muuten aika yksinkertaiseen asuun. Tykkään! Vanha farkkuinen hamekin pääsi pitkästä aikaa päälle. Istuu hyvin mustan ympärille.

Olo on hiukan kipeä, joten loppuillan fiilistelen himassa. Toivottavasti olo paranee. 

Aivan ihanaa tulevaa viikkoa kaikille!! <3 

4 kommenttia:

  1. Voi miten ihana asu ja kuvat! Vaikuttaa hullun hyvältä blogilta, täytyy selata lisää.. :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Look so stunning and pretty on that outfit

    Visit mine

    Monsieurdaily.com

    VastaaPoista
  3. Marianne: Iso iso kiitos sun sanoista!! Tervetuloa <3

    Hendra Wijaya: Thank you so much!! :)

    VastaaPoista