13. marraskuuta 2015

JOTAIN MUUTA

IMG_5082IMG_5101IMG_5210janitan kuvat3IMG_5169IMG_5121IMG_5223IMG_5215janitan kuvat4IMG_5178

PHOTOS BY JANITA AUTIO
SHIRT/LINDEX PANTS/H&M SHOES/ZARA

No nyt suurin piirtein olen saanut laitteet taas pelittämään ja toivoa on hiukan blogin suhteen. Vielä en tiedä jatkanko blogin päivittämistä tasaiseen tahtiin vai jatkuuko pieni taukoni, mutta nämä kuvat halusin tulla jakamaan teidän kanssa! 
Oltiin muutama viikko takaperin ottamassa nämä huikeat ja todella erilaiset kuvat ihanan Janitan kanssa. Paikkana toimi kaunis Kappeli. Annoin ensimmäistä kertaa elämässäni kuvaajalle täysin vapaat kädet, ja täytyy sanoa, että teki kyllä tosi hyvää. Ei tarvinnut itse selitellä mitään, tai kertoa tarkkoja ohjeita. Luotan Janitaan 110%. 
Flunssa iski viimeyönä ja tänään olen yrittänyt levätä ja juoda mustaherukkamehua. Ei hirveästi olisi nyt aikaa sairastella, sillä koeviikko lähestyy (apua, nyt jo? vastahan se oli!!) ja huomenna aamulla suuntaan Turkuun Maata näkyvissä -festareille Liton ja Linon kanssa! Tulee varmaan olemaan aika huikeeta. Saloon en valitettavasti ehdi piipahtamaan, vaikka Turkuun olenkin lähdössä. 
Muuten tässä blogitauollani olen saanut hyvin hengähtää. Täytyy kyllä silti sanoa, että olen tätä vähän jo kaivannutkin. Tänään tuli ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin inspiraatiota kuvaamiseen ja asujen luomiseen. Ehkä olen alkamassa parantumaan tästä blogiflunssasta. 

Nyt aivan ihanaa perjantaita ja ihan huikeeta viikonloppua ihan kaikille!! <3

16 kommenttia:

  1. Siis vitsi miten MIELETTÄMIÄ kuvia!!! Siis ei voi muutakun katsoa näitä ihan silmät pyöreinä! :-D Ja ihanaa kuulla, että oot saanu taas inspistä!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi iiiiiso iso kiitos sulle Camilla <3 Ihana kuulla juuri noita sanoja...<3

      Poista
  2. Ihania kuvia! Ihan huippua saada tänne tällästäkin materiaalia esille! Olet kerrassaan upea Jutta❤️

    VastaaPoista
  3. Tää on ihan mun lemppariblogi, joten luonnollisesti toivon enemmän postauksia!! Ymmärrän tietty sun tilanteen kun oot lukiolainen ja varmasti muutakin elämää on, mutta voin vaan sanoa, että päivän kohokohta on se kun huomaa sun uuden postauksen ja saa lukea sen ja ihastella uusia kuvia.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin mielestäni vastannut tähän kommenttiin, mutta jostain syystä se ei ole koskaan tullut perille. Iso kiitos sulle kommentista. Olen ihan yhtä toivoa täynnä tämän blogin suhteen. Täytyy vaan saada työkalut toimimaan. :)

      Poista
  4. Vähänkö ihania kuvia��❤
    Näitä sun blogeja on mukava lukea!��
    Jatka saman malliin.

    VastaaPoista