22. joulukuuta 2015

IPHONE

iiphone1

Oltiin yksissä juhlissa kuukausi takaperin

iiphone2

Käytiin Madeleinen kanssa I love me -messuilla<3 / Sirin ja Delfinin kanssa kahvilla<3

iiphone4

<3 / Litolla oli keikka Turussa ja pääsin mukaan fiilistelemään sitä!

iiphone10

Kaunein Kulmakuppila<3 / Minä ja Valma <3

iiphone5

Iloisena kouluun.../ Koeviikko pääättyi matikkaan...

idkuva

Minä ja Lotta<3 / Kaunis Töölö!!

iiphone6

Ella ja minä pari viikkoa sitten<3 / Serkun ylppärit<3

iiphone3

..Nimenomaan!! / Madde <3

iiphone11

Ikävöin omaa kotia.. / Just me

IPHONE


Ajattelin näin pitkän tauon jälkeen jakaa teille ihan ensimmäiseksi puhelinkuvia. Ne on niitä kaikkein  aidompia ja jokapäiväisiä juttuja mitä tulee kuvattua. On ihana laittaa tänne jakoon mun arkipäivän kuvia ja toivottavasti te pidätte näistä yhtä paljon, kuin minä. Lisää puhelinkuvia on kyllä tarjolla. Aloitetaan kuitenkin näistä. 
Sen verran kerron vielä, että huomenna päästään Eevin kanssa tositoimiin. Malttakaa siis hetki vielä. 

Ihanaa päivää joka ikiselle, kuullaan onneksi pian!! <3 

2 kommenttia: